Потрібні рекламні буклети?
Рекламні буклети – це складені надруковані з обох боків аркуші паперу.
Рекламні буклети використовуйте в рекламній компанії, що проводиться в офісах, на вулицях, виставках та презентаціях.
Основні складові корпоративного буклету:
- візуальний ряд;
- інформаційний блок, який описує продукцію, послугу тощо;
- контактна інформація.
Буклет це:
- ефективний вид рекламної поліграфії – завдяки невеликій вартості та високій інформативності
- ідеальний маркетинговий інструмент для рекламної компанії, що проводиться в офісах, на вулицях, виставках та презентаціях.
Найпоширеніші буклети:
- туристичний буклет (карти для мандрівника, путівники, карта міста для туристів)
- буклети для поштового розсилання в Києві
- буклет для cd дисків
- іміджеві інформаційні буклети (рекламний проспект)
- презентаційний буклет для роздачі на презентаціях, конференціях, семінарах, виставках
- буклети для акцій та презентацій (інформація про товари, послуги, торгову марку)
- друк програми (програма концерту)
- вітальні буклети
- у вигляді бирки (мініатюрні буклети)
- яскравий барвистий першокласний буклет-книжечка
Види фальцювання буклетів
Використовуються різні види фальцювання (складання) рекламних буклетів – з 2, 3, 4 і навіть 5 фальцями/згинами.
- перехресний фальц – буклет, згини якого виконується перпендикулярно.
- вкладений фальц – згини буклету розташовані паралельно одне одному, тобто. лист складається навпіл і він паралельний початковому згину.
- фальц навпіл (half fold) – надрукований буклет складається навпіл
- фальц гармошкою (accordion fold) – буклет гармошкою просто розкрити розтягнувши лист (буклет без розкладки).
- фальц всередину (roll fold) – крайні частини аркушів буклету складаються всередину видання, згини при цьому розташовані паралельно.
Що важливо знати про рекламні буклети?
- По лініях згину буклет ділиться на “сторінки-смуги”.
- Якщо рекламний буклет призначений для тривалого використання, або передається з рук в руки, він друкується на більш щільному папері
- Обов’язкові складові ефективного буклету: контактна інформація, візуальний ряд, інформаційний блок, що описує продукцію, послугу
Формат буклетів, варіанти розміру.
У Вашому розпорядженні буклети та мініатюрних форматів та форматів А6, А5, А4, євроформат та інших необхідних розмірів.
- Ліфлет (євробуклет) – найпоширеніший формат буклету – лист формату А4 (210 x 297 мм), складений 2 рази. Завдяки такому додаванню буклет легко розміщується в поштовому євроконверті.
- Буклети А5 – друкований лист A4, складений навпіл;
- Буклет А4 – лист формату А3, сфальцований навпіл;
- Нестандартний формат – залежно від призначення виготовлення буклетів може бути будь-якого іншого розміру.
Технічні характеристики буклету
- Спосіб друку: виготовлення рекламних буклетів здійснюється цифровим друком (коли рекламні буклети необхідні терміново або до 500 штук), офсетним способом (оптимально 1000 рекламних буклетів)
- Додаткове оздоблення: фальцювання, перфорація, біговка
- Мінімальний тираж: 1 буклет
- Термін виготовлення: залежить від кількості – від 2 годин до 3 робочих днів
- Папір для друку – стандартно, для друку рекламних буклетів, використовується крейдований папір (глянсовий, матовий) щільністю 90г/м, 115, 130 до 170 г/м2 , Що найкраще підходить для фальцювання. Для виготовлення буклетів тривалого або частого використання краще вибирати папір більшої щільності, дизайнерський папір і навіть картон.
- Післядруки: повне та вибіркове УФ лакування, двостороннє ламінування, висікання, тиснення фольгою, конгревне тиснення.
Оригінал-макет рекламного буклету
Створення макету для ефективних рекламних буклетів – процес трудомісткий, при цьому ми готові допомогти Вам у створенні макету та виконати замовлення з максимальною віддачею.